Timeless

Timeless

duminică, 14 februarie 2010

Si contente que je pourrais mourir


Si uite asa se aduna in capul meu, ca un nor negru, indoiala, intrebarea (sau mai bine zis intrebarile), regretul si alte sentimente idioate printre care si eternii fluturasi in stomac. A, stai asa, parca hotarasem ca nu mai am fluturasi, ci lilieci joviali.
Cum ma simt acum? Neputiincioasa. Nu suport sa nu stiu ceea ce ma intereseaza cand vine vorba de anumite persoane. Furie. Bla.
Am un scenariu ce imi ruleaza in cap. E foarte prost. Dar vreau sa il scriu. Sa zicem ca imi place de un tip, A (da, imi plac numele de baieti care incep cu litera A). Eu nu sunt sigura ca A ma place, dar risc si ies cu el si mai multe cunostinte la o cafea/ceai/bere/alcool. Ajung bineinteles, prima cum mi se intampla de obicei, si stau si ma uit pe tavan ca proasta si ma simt aiurea. Ajunge si A. Vai ce scenariu prost. Vroiam sa scriu de prostiia aia de i se intampla oricui la un moment dat in viata, akward silence, dar mi se pare atat de stupid acum scenariul, mai stupid decat am spus-o mai sus. Nu imi iese cum vreau eu pentru ca nu gasesc acele cuvinte potrivite care sa exprime exact ceea ce gandesc si sa ofere o imagine clara a gandurilor mele. Gandurile mele haotice, am atatea pe cap ca nu stiu ce sa scriu mai intai. Tocmai ce vorbesc cu Iulia si ii explic ca in timp ce incerc sa scriu ceva coerent, vad pe ecran, in loc de cuvintele ce le scriu numai un nume. Nu o sa il scriu aici, ati vrea voi heh. Doamne, de obicei vinul rosu ma ajuta sa gandesc dar acum oricat beau nu isi face efectul, nici macar nu ma ametesc. Deci nici beata nu sunt si scriu prostii. Gata cu prostiile astea. O sa scriu ce imi vine in minte instantaneu! ... Nu! Acelasi nume! E peste tot! Isuse ati vazut filmul The number 23? Cum vedea Jim peste tot acel idiot numar? Asa vad eu acest nume.La fereastra unde scriu in loc de x, vad the name, in loc de minimize si maximize, the name. Cand iese cineva sau intra pe Y!M, THE NAME! E peste tot! E clar, Iulia are dreptate, sunt ametita, aeriana, am inebunit total.Si mai e si Valentine's Gay, pardon, Day. Peste tot numai kitch. Inimioare in Mall Vitan rosii si kitch. Cesuri idioate roz si kitch. Pasarele kitch ce canta un cantecel kitch. Reduceri peste tot pentru ca e normal, dar e si kitch bai fratilor. Cupluri cu trandafiri in mana = kitch, pupaceli si priviri sclipitoare de ti se face greata = kitch. Mai kitch de atat nu se poate. In reviste numai articole gen cum sa iti dai iubitul pe spate cu un masaj apoi un sex kitch si banal. Logodne, casatorii, ursuleti si inimioare de plus kitch. In the end, toata dragostea asta e kitch si ti se face rau fizic cat si psihic de la ea. Si ziua asta nu se putea sa devina mai rea si idioata! Am mai vazut si un clovn! Am fobie fratilor. I-ar da de mancare la caini de oroare ce am de ei. Dar cica o sa ma tratez. Ihi, nu prea am incredere. Si daca (DACA!), daca voi scapa de frica, tot ii voi ura pana mor. Ai dracu de veseli ce sunt ei cu piuitoarea aia enervanta de ma zgarie pe creier. Le-as baga o lita pe nas sa le scot praful ala din cap ce il numesc creier.

Dar destul despre fobia si lucrurile ce sunt neinregula la mine. Am avut o zi relativ buna, daca e sa sarim peste durerea de picior ce m-a chinuit, gandurile si curiozitatea ce se cuibareau in mine pe masura ce trageam fumul in piept. Stiu, stiu ca nu e adevarat, si ca ale mele sperante sunt in van, dar nu ma pot abtine sa imi imaginez. Mi-e inposibil. Desi inima imi zice: Stop! Mintea imi merge incontinuu si face filme idioate si imposibile.

Ouvre-moi ton coeur et ta ment.
Bon nuit, mon amour.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu