Timeless

Timeless

miercuri, 23 decembrie 2009

Further down the river


19.12.2oo9 – oo:3o De-a lungu-l raului.
E o melodie de la Incubus. Si e foarte placuta. Cand o ascult am impresia ca in aer pluteste un fum auriu-verzui. Am adormit seri la rand cu melodia asta in urechi, imaginandu-ma acolo, imaginandu-mi ca sunt pe acea barca, asteptand sa ma intanesc cu el. Care el? Nici macar nu exista un el. Si in utima vreme m-am trezit cu un sentiment de repulsie si o senzatie de rau la stomac cand venea vorba sa fiu cu cineva. Sa ma impic intr-o relatie sau ceva de genul acesta. Chiar am avut ocazia la un moment dat. Ma tot curta un tip. Inalt, aratos, simpatic, poate si un pic carismatic, dar. Dar! Inca mi se face rau la gandul ca as fi putut fi cu el. La modul cel mai serios. Imi vine sa vars cand ma gandesc. Daca nu as sti mai bine as zice ca sunt insarcinata. Dar asta e departe de adevar. In fine, sa revenim asupra tipului. S-a tot rugat de mine sa ne vedem, incat pana la urma am acceptat s i-am zis sa treaca pe la mine pe la munca. Iesit-am la o tigare, am vorbit putin, ne-am tachinat si mai putin si apoi m-a sarutat, asa ca dupa un refuz insesizabil din partea mea, am cedat curiozitatii. Cred ca ma intrebam daca ma voi simti la fel fizic dupa ce il voi saruta. Ei bine, a fost si mai rau. Asta se intampla alaltaieri. Ieri si azi au urmat torente de telefoane de la el. E ziua lui pe 20. Vroia sa ma duc la el. Vroia sa isi petreaca ziua numai cu mine. Vai. Groaznic. Nu stiam ce sa ma fac. Nu vroiam sa ma duc. Asa ca am decis sa il anunt ca nu ma voi duce. Si azi i-am zis-o. Si i-am mai zis ca nu vreau sa fie nimic intre noi. Nu i-am zis ca imi vine sa vars cand ma gandesc la noi. I-am zis ca nu ma simt in stare sa intru intr-o relatie. Si s-a terminat. Ave Maria!
Ieri m-a contactat un fost coleg de liceu pe Y!M. Un tip foarte de treaba, care a renuntat la liceu prin clasa a zecea. Nu l-am mai vazut de 5 ani. Uau. Long time no see. Mi-a fost prieten bun prin liceu, sper sa reluam legatura. Deasemenea imi doresc sa ii vad pe majoritatea dintre fostii colegi, desi nu pe toti. Unii erau chiar pe o lista mare si neagra de-a mea.
Urasc si prostia asta de iarna. Ar fi mult mai usor sa ii scot din casa pe colegi daca ar fi fost vara. Sau macar primavara. Unii din ei s-au transformat in mosi si babe care isi petrec tot timpul acasa la munca sau la scoala. Ce prosti.
Cred ca vinul asta rosu ma face sa fiu putin rea. Dar e atat de bun. Asta e al treilea pahar azi. Plus unul de vin fiert.
Observ ca de la o vreme ma indepartez de asa zisii mei prieteni. Pentru ca stiu ca ma suna numai cand au nevoie de un prieten/prietena tampon. I-am evitat pe cat de mult posibil, in ciuda rugamintilor stomacului si pieptului de a-i revedea. Pentru ca intuitia mea feminina mi-a dat avertismente intotdeauna ca asta nu-i prietenie adevarata iar acum am decis sa mai ascult si de intuitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu