Timeless

Timeless

marți, 22 decembrie 2009

Le silence de la nuit


22.12.2oo9 – o2:53.

Am atatea lucruri pe cap incat nu ma pot concentra asupra unuia anume despre care sa vorbesc. Si nici nu ma pot concentra foarte mult asupra gandurilor pentru ca ma doare mana. E de la vremea asta de rahat. Nu suport iarna.

Sunt putin suparata sau mai bine zis ofticata ca atunci cand incepe sa imi placa de un tip si il vad cu anumiti ochi, la inceput, dupa ce trece ceva timp si nu da niciun semn de interes in sensul in care dau eu semne de inteles, ma dezamageste total si incep sa vad numai lucrurile rele la el. Sau nu neaparat. Vad anumite lucruri care le fac eu sa para rele. Isuse! Aberez, serios! Daca citesc peste cateva zile sau chiar ore ce am scris mai sus, nu o sa inteleg nimic. Vreau sa spun ca imi place de un tip, dar e dobitoc, si nu vede asta. Ati putea spune ca as putea sa ii dau semne mai de inteles, dar nu vreau sa par atat de accesibila. Hai recunoasteti, nici voi nu faceti asta. Parca noi, femeile suntem batute in cap cateodata. Ne place de el, si avem impresia ca ii dam toate semnele posibile si imposibile ca el sa vada lucrul asta, cand colo, nu facem decat sa il sunam un pic mai des decat ne sunam prietenii apropiati si familia, iar ce-i drept, el, nu are de unde sa stie cat de des ii sunam noi pe respectivii de mai sus. Asa ca eu cred ca sunt proasta. Dar nici nu ma pot duce la el sa ii zic raspicat “Imi place de tine, ce dracu mai astepti?”. Ar fi chiar aiurea.

Dar hai sa o lasam balta cu tipul. Cred ca nu e interesat, asa ca we move on. O colega de serivici, si-a cumparat o carte numita Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneze, scrise de cineva sub pseudonimul Belle de Jour. Am inceput sa o citesc si eu, plictisita oarecum (insa nu indeajuns haha) de eternele Cronici ale vampirilor de Anne Rice. Intr-un fel ma fascineaza cartea dar ma si face sa imi casc ochii si gura in acelasi timp la anumite paragrafe (anumite sa se citeasca marea majoritate). Dar merita terminata ce-i drept. O sa va spun ce impact a avut asupra mea curand, Cred ca mai am jumate din ea.

In alta ordine de idei, ma supara si sarbatorile astea de iarna. Craciunul vine in 3 zile, si inca cateva zile pana la revelion apoi. NU am niciun plan de Craciun. Si pana de curand nu aveam niciun plan nici de revelion. Insa m-am regasit cu un fost coleg de liceu recent si m-a invitat la un party dat de el si de prietenii sai intr-un apartament inchiriat. La inceput cred ca vroiam sa merg, eram ok cu idea, dar incet incet, incep sa imi amintesc ca mie nu imi plac petrecerile de revelion. Niciodata nu mi-au placut. Si cred ca asta se datoreaza faptului ca eu mi-am imaginat intotdeauna o petrecere de gen formala. Sau clasica. Apoi ma simt aiurea ca e al doilea an la rand care il petrec solo de sarbatori. Intradevar, am refuzat un tip acum ceva zile sa fim impreuna, dar nu ma simteam bine in preajma sa si ma facea sa imi doresc sa ii provoc durere. Atat fizica cat si mentala. Sincer (si nu spun asta usor, pentru ca am o mandrie a 10 razboinici incorporata in mine), imi pare rau ca nu plec la munte cu prietena mea cea mai buna, desi stiu ca as fi fost acolo pe post de tampon pentru a nu se simti ea aiurea in preajma tuturor prietenilor iubitului ei. Ar fi fost mult mai ok. Cred.

As putea sa il intreb pe R ce face de revelion, dar apoi m-as simti nasol sa ii dau vestea fostului coleg de liceu ca nu mai vin la petrecere dupa ce am acceptat deja. Bla bla bla.

Iata un scenariu revelionos ce imi ruleaza in minte de ceva vreme:

Sunt cu un grup de prieteni la munte. Oameni ce imi plac in general sa ii am prin preajma. Hai ca il voi simplifica pentru a nu devein cliseu. Nu ca nu este deja. Suntem destui oameni, printre care si cupluri, dar nu toti au venit impreuna cu cineva. Asta se intampla si in cazul meu si al tipului pe care il plac. Sa ii zicem A. El este un personaj mai retras (dar nu va ganditi la retras in genul emo). Ne petrecem timpul mai mult noi doi, ceilalti fiind prea ocupati sa bea si sa se bata cu zapada sau sa faca galagie. Sa zicem ca suntem cazati la cabana respectiva pentru cateva zile de inaintea revelionului si pana dupa. Fiecare doarme in ce camera vrea si cu cine vrea. Eu imi impart camera cu o colega mai petrecareata iar in camera alaturata e cazat A cu un prieten de-al lui. Intr-una din seri, prietena mea se cupleaza cu un tip. Eu ma duc in camera dupa ce am baut cateva pahare in plus. Dupa o ora in care ma zvarcolesc de pe o parte pe alta pentru a putea adormi, prietena mea isi face aparitia in camera fara sa aprinda lumina si se tranteste peste mine, moment in care scot un tipat destul de ascutit. Aud o injuratura pe care o repet si eu. Era tipul cu care se cuplase prietena respectiva. Se ridica amandoi cu chiu cu vai si in momentul ala se aprinde lumina in camera. E A. ‘Ce ati patit?’ intreaba el. Ii raspund ca cei doi urmau sa se reguleze cu mine pe post de saltea si ma ridic din pat. Cei doi isi cer scuze razand iar A ma invita sa dorm la el in camera daca vreau sa ii las pe cei doi porumbei singuri. Accept numaidecat, dar imi pastrez calmul si expresia suparata pe fata. Imi iau perna si telefonul mobil si ma las urmata de el in camera de peste hol. O singura veioza e aprinsa asa ca lumina era pe placul meu. L-am intrebat unde va dormi tipul cu care sta in camera si mi-a raspuns ca nu va dormi pentru ca pleca prin oras cu inca cativa. O situatie placuta pentru mine, ce-i drept. El se aseaza in pat si trage plapuma, dar lasa un colt la o parte pentru a intra si eu. Imi asez perna dupa care imi pun telefonul pe silentios dupa care il pun pe noptiera si ma asez in pat langa el. Sting veioza dupa cateva secunde, la cererea lui si ma invelesc cu plapuma. Dupa alte cateva secunde, simteam cum tremura si fara sa vreau, am inceput si eu. Imi cere sa il iau in brate pentru a ne incalzi. Il ascult si imi lipesc corpul de al sau. El sta pe spate iar mana dreapta si-a petrecut-o pe dupa umerii mei. Eu ii imbratisez pieptul. Dupa cateva minute, ne-am oprit din tremurat si mi-am mutat mana pe pieptul lui, in dreptul inimii. Imi ureaza noapte buna si eu ii raspund la fel. Apoi adormim. Cred ca totul a fost un mare cliseu pana la partea cu adormitul. Sper. Haha.

Iar eu voi face exact acelasi lucru acum.

Bon nuit, mon amour.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu